Sunday 19 May 2013

Black - (Red) Burgundy - White


Witam kochani. Niestety weekend dobiegł końca. Na szczęście już za 5 dni rozpoczynamy kolejną, trzydniową majówkę :) Cudownie!
Dziś wybraliśmy się do centrum Southampton na małe zakupy. Na liście sprawunków, mieliśmy parę rzeczy na ślub. Wszystko udało nam się znaleźć, więc wracaliśmy bardzo zadowoleni :) Poza tym dostałam, przedwczesny, ale jakże cudowny, present urodzinowy! Otrzymałam wspaniałą torbę FIORELLI, którą widzicie na zdjęciach. Uwielbiam gdy mój przyszły mąż, robi mi takie niespodzianki!
Stylizacja składa się z casual sukienki do której ubrałam rajstopy w pięknym, bordowym kolorze. Aby nadać troszkę elegancji, włożyłam buty na obcasie, które pasują do mojej, nowej torebki! Biżuteria składa się z Shamballa bransoletki oraz kolczyków. Na temat pierścionków: na prawej ręce noszę pierścionek, który jest prezentem z 21-ych urodzin, a na lewej ręce mój, ukochany, pierścionek zaręczynowy. Właśnie dlatego,że te dwa pierścionki są dla mnie tak ważne, widzieliście je już wcześniej i ujrzycie je, jeszcze nie raz :) Niedługo, koło pierścionka zaręczynowego, widnieć będzie również obrączka. Zapewniam,że ujrzycie ją na blogu :)



phot. Daniel Kulinski

DRESS, JACKET: H&M
HEELS: New Look
BAG: FIORELLI - birthday present!!!
BRACELET, EARRINGS: eBay
WATCH: Sekonda



2 comments:

  1. Witam cie :) bardzo podoba mi się zdjęcie z dziewiątej pozycji. Jest bardzo kobiece i subtelne. Ładnie na nim wyszłaś.

    ReplyDelete
  2. Dziękuję Ci bardzo za tak miły komentarz :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete