Sunday 12 May 2013

Pink skirt


Witam kochani! Jak zwykle wybraliśmy się w poszukiwaniu ciekawej scenerii. Nie było to jednak łatwe, gdyż pogoda była szarobura i deszczowa. Mieliśmy koncept na ten weekend. Chcieliśmy zorganizować grill party z przyjaciółmi, ale ten plan spalił na panewce.
 No cóż, nie można mieć wszystkiego ;) W zastępstwie, usadowiliśmy się na kanapie i obejrzeliśmy "Pan i Pani Smith", po raz kolejny :) Czasem taki chill out jest wręcz wskazany. 
A teraz kilka słów na temat stylizacji. Mam na sobie jeans'ową koszulę, która pasuje, praktycznie do wszystkiego. Dobrałam do niej, spódniczkę w kolorze pudrowego różu. Aby look przybrał luźnego charakteru, założyłam sportowe, białe trampki. Na nadgarstku mój najnowszy nabytek - tzw Jelly Watch, który urzekł mnie swoim jaskrawym, różowym kolorem. Pewnie nie raz go jeszcze ujrzycie na moim blogu :)










SHIRT: Primark
SKIRT: Internacionale
SHOES: Lee Cooper
BAG, BRACELETS: New Look
JELLY WATCH: eBay

4 comments: