Tuesday 2 July 2013

Crop Top & Pencil Skirt


Witajcie moi drodzy. Jeszcze tylko 11 dni do naszego ślubu. W sobotę był mój wieczór panieński. Świetnie się bawiłyśmy z dziewczynami. Tak jak obiecałam, dzisiejsza stylizacja właśnie z tej imprezy.
W nadchodzącą sobotę wyruszamy do Polski. Mimo iż wiem, że będziemy musieli spędzić długie godziny w aucie, to już się nie mogę doczekać sobotniego poranka. Odrzuciliśmy opcję lotu samolotem, gdyż nasze bagaże będą przekraczały wszelkie limity. Mam nadzieję, że Polska przywita nas piękną słoneczną pogodą. Mimo iż, nie będziemy mieli zbyt wiele wolnego czasu, to łudzę jeszcze nadzieję na mały wypoczynek podczas tego urlopu.
Dzisiejsza stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Kolejne połączenie bieli i czerni w moim wydaniu. Mam na sobie top i spódnicę z New Look. Gdy tylko zauważyłam ten zestaw wiszący na wieszaku, od razu wiedziałam, że będzie to idealny outfit na mój wieczór panieński. Do tego moje ulubine sandałki i torebka. Całość uzupełnia złota biżuteria. Naszyjnik  oraz bransoletka – łańcuch, są moimi faworytami jesli chodzi o dodatki w tym sezonie. Czułam się w tym stroju niezwykle elegancko i szykownie. Poza tym zestaw jest bardzo praktyczny, bo zawsze można jedną z części, zestewić z czymś zupełnie innym. Do zobaczenia w Polsce!


CROP TOP, SKIRT, SANDALS: NEW LOOK
BAG: Fiorelli
NECHLACE, BRACELET: Primark
RINGS: H&M






2 comments:

  1. uwielbiam wszystko w tej stylizacji. Rewelacja.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo Alinko za tak pozytywny komentarz :)

      Delete