Wednesday 24 July 2013

Floral trousers


Witajcie po dłuższej przerwie. W sobotę wrócilismy z dwutygodniowego urlopu spędzonego w Polsce. Niestety nie udało nam się wypocząć. Sprawy związane z weselem pochłonęły wszystkie, nasze, wolne chwile. No i  właśnie dzięki temu, ten wyjątkowy dzień był idealny. Nie będę jednak pisała o weselu w tym poście, bo na taki post przyjdzie jeszcze czas.
Podczas pobytu w Polsce, wybrałam się do jednego z moich ulubionych sklepów, do Top Secret. Właśnie tam zakupiłam spodnie o pięknym, kwiatowym wzorze. Trent kwiatowych printów jest niezwykle popularny w tym sezonie. Sandały kupiłam zaraz przed wyjazdem na urlop z myślą o tym, że będę mogła je ubrać w razie obolałych stóp po wielu godzinach tańca podczas wesela.  Przydały się. Do biało-srebrnych sandałków, dokupiłamw kopertówkę w tym samym kolorze. Pomimo, iż jest dość mała, to całkiem pojemna. Także przed wyjazdem kupiłam top bez ramiączek. Bardzo lubię nosić takie topy latem. Umożliwiają równomierne opalanie ramion i dekoldu, nawet podczas biegania po mieście. W moim posiadaniu są jeszcze dwa takie topy, ale  w innym kolorze, oczywiście. Biżuterię otrzymałam w prezencie od mojego MR. jako prezent ślubny. Piękne kolczyki, naszyjnik i bransoletka pochodzą ze sklepu JUBITOM
Stylizacja jest pełna koloru i optymizmu. Myślę, że idealna na letni wieczór.



TROUSERS: TOP SECRET
TOP, GLASSES: NEW LOOK
BLAZER: PRIMARK
SANDALS: NEXT
BAG: PARFOIS‎
WATCH: SEKONDA
EARRINGS,NECKLACE, BRACELET: JUBITOM



1 comment: