Sunday 22 December 2013

Christmas is coming

   


 Witam wszystkich w ten przedświąteczny weekend. Przypuszczam, że większość z Was, świąteczne zakupy ma już za sobą. Pozostało jedynie zapakowanie ich w świąteczny papier i włożenie pod choinkę. Wiele rodzin czeka z ubraniem choinki do Wigili.
U mnie, w rodzinnym domu, zawsze dekorowaliśmy choinkę w wigilijny poranek. Było to głównie zadanie najmłodszego członka rodziny, czyli moje. Ta funkcja, sprawiała mi zawszę ogromną radość. I nie mam tu na myśli odległych, lat dziecięcych, lecz wszystkie, a także ubiegłoroczne, Święta Bożego Narodzenia. Jest to wyjątkowy czas. Często czas reflekcji, który skłania nas do powrotu pamięcią w lata beztroskiego dzieciństwa, gdy jeszcze wierzyliśmy w istnienie świętego Mikołaja.
     Dziś przygotowałam dla Was stylizację świąteczną. Jest częściowo oficjalna, za sprawą białej koszuli. Jak również pozwala nam się poczuć luźno i wygodnie, dzięki rurkowym spodniom o ciekawym, czarno-białym wzorze. Spodnie kupiłam pare dni temu w H&M
z 50% zniżką. Tym bardziej uważam je za bardzo udany zakup. Dodatki także przedstawiają część formalną całości. Buty z H&M
w oficerskim stylu, (które było ciężko dostać), tworzą świetną parę z moją ulubioną, dużą, skórzaną torbą. Akcesoria są w zimowym, mrożnym kolorze srebra. Nawet białe paznokcie, ozdobione płatkami śniegu, nawiązują do świątecznego klimatu. Jeśli będziecie się wybierać na zimowy spacer lub Pasterkę, to nie zapomnijcie o ciepłym płaszczu i rękawiczkach. Ja mam na sobie czarny, asymetryczny płaszcz ze skórzanymi rękawami, który bardzo lubię oraz skórzane rękawiczki zdobione koronką.
     Przypuszczam, że jest to ostatni post przed Świętami, a nawet w tym roku. Dlatego też, życzę Wam cudownych Świąt oraz szampańskiego Sylwestra.


Photos by Daniel Kulinski

TROUSERS/Spodnie, BOOTS/Buty: H&M
SHIRT/Koszula, GLOVES/Rękawiczki: PRIMARK
CHAIN/Łańcuch: NEW LOOK
 COAT/Płaszcz, BRACELET/Bransoletka, EARRINGS/Kolczyki: eBay
WATCH/Zegarek: SEKONDA
BAG/Torebka: FIORELLI

No comments:

Post a Comment