Thursday 27 March 2014

The Spring Trends

     Dziś post inny niż zwykle. Tym razem przygotowałam dla Was małą "ściągawkę" z moich, ulubionych, wiosennych trendów. Jeśli jeszcze nie wiecie co w tym sezonie będzie na topie, to zapraszam do przeczytania mojego artykułu.
  • SHORTS - krótkie spodenki będą hitem tego sezonu. Krótsze, dłuższe, wzorzyste czy jednolite, będą stanowić jeden z najważniejszych elementów w naszej garderobie. 
Moje typy:
  • CROP TOP- krótkie topy wracaja do łask. Typ razem w troszkę innym wydaniu. Nie maja one na celu odsłonięcie całego brzucha, lecz jedynie subtelnego fragmentu skóry, pomiedzy topem, a spódnicą/spodniami z wysokim stanem. 
Moje typy:

  • DENIM - W tym sezonie total denim look jest mile widziany. W szczególności, gdy dżins jest naszywany na dżins w formie łat. Różne odcienie dżinsu, naszywanego na siebie warstwowo, to jest to, czego szukamy. 
Moje typy:
  • LOGOMANIA - W tym sezonie najpopularniejszym środkiem przekazu, będą slogany widniejące na naszych ubraniach. "Słowna" moda będzie teraz "głośniejsza" niż zwykle. 
Moje typy:


No comments:

Post a Comment