Thursday 31 July 2014

Orange skort + Black top


     Witam po dłuższej przerwie. Przymusowy, nazwijmy to "urlop", spowodowany był niestety chorobą. Nie ma to jak choroba, gdy za oknem świeci cudowne słońce, a temperatura zbliża się ku 30'C. Jak za karę trzeba siedzieć w domu i mieć nadzieję, że niedługo sytuacja się poprawi. Trzy tygodnie "urlopowania się" w zupełności mi wystarczą. Chorobie mówię NIE i wracam do normalnego życia już niebawem.
     Dzisiejszą scenerią do zdjęć jest Park, znajdujący się nieopodal naszego domu. Często wybieramy się tam na weekendowe przechadzki. Mam na sobie szorty, które swoją frontową częscią próbują się upodobnić do spódnicy. Ich intensywny, pomarańczowy kolor i ciekawy, kwiecisty wzór niezaprzeczalnie przyciąga wzrok. Na górę wybrałam czarny top bez ramiączek, który noszę latem bardzo często. Na letnie wieczory, polecam kamizelkę, która jest genialną wersją marynarki bez rękawów. Aby spacer po trawie i innym nieutwardzonym gruncie, sprawiał przyjemność, postawiłam na skórzane, płaskie sandały ze złotymi zdobieniami. Na przedramieniu, torebka, którą zakupiłam parę lat temu na Rodos. Takie pamiątki z wakacji lubię najbardziej. Skromna, złota biżuteria w formie łańcuszka z zawieszką i kolczyków, jest obecnie moim ulubionym zestawem dodatków. Mam nadzieję, że już niebawem będę się mogła z Wami dzielić kolejnymi stylizacjami i że mój męczący "urlop" w końcu dobiegnie końca.

Photos by Daniel Kulinski

 TOP, SKORT / Spodenki: PRIMARK
WAISTCOAT / Kamizelka: NEW LOOK
 SANDALS / Sandały: H&M
BAG / Torebka: LOUIS VUITTON :)

1 comment: