Wednesday 17 September 2014

Maxi, pink dress


     Witajcie! Parę dni temu wróciłam z urlopu. Nie ma to jak wakacje w Polsce, w gronie rodziny i przyjaciół. Wypoczęta i zrelaksowana, wracam do Was z nowymi stylizacjami.
     Podczas naszego pobytu na ojczystej ziemi, dane nam było uczestniczyć w pięknym, tradycyjnym, polskim weselu. Dziś mam dla Was propozycję "na gościa weselnego". Zdecydowałam się na długą elegancką suknię, bo jaka inna okazja byłaby bardziej odpowiednia na włożenie takiej kreacji?! Zwiewna, różowa sukienka, odsłaniająca jedno ramię jest kwintesencją kobiecej elegancji. Zestawiłam ją z subtelnymi, beżowymi sandałkami, które udało mi się kupić zaraz przed wyjazdem. W ręce urocza, kremowa torebeczka, która stanowi powiększoną wersję portmonetki. Całość uzupełnia srebrna biżuteria.
Nie zapomnijcie o doborze odpowiedniego makijażu oraz fryzury. Najlepiej oddać się z ręce profesjonalistów. Więcej informacji pod zdjęciami.

Photos by Daniel Kulinski
Make-up by Justyna Zielinska 
Hair by Adrian Studio

DRESS / Sukienka: H&M
SHOES / Buty: NEW LOOK
BAG / Torebka: AVON
EARRINGS / Kolczyki, NECKLACE / Naszyjnik, BRACELET / Bransoletka: JUBITOM
WATCH / Zegarek: SEKONDA

6 comments: