Monday 18 May 2015

Barcelona #03 - Mesh Panel T-shirt


Dziś mam dla Was trzeci, a zarazem ostatni wpis ze słonecznej Barcelony.

O poranku znaleźliśmy się na  niezwykle zatłoczonej ulicy La Rambla. Jest to ulica dobrze znana każdemu turyście. Znajdują się na niej niezliczone stoiska z wszelakimi bibelotami kojarzącymi się z Barceloną.  Całe mnóstwo pubów i restauracji wabi klientów wyśmienitą kuchnią i lokalnym winem-Sangrią.To właśnie tam mieści się  bazar La Boqueria. Jest on jednym z największych miejsc handlowych w Barcelonie, a także jedną z atrakcji turystycznych. Handluje się tam rybami i owocami morza, mięsem i wędlinami, warzywami i owocami, w tym ich przetworami, przyprawami itp. Jako mieszkanka Barcelony, chętnie odwiedzałabym go codziennie!

Ulica ciągnie się aż do wybrzeża, gdzie znajduje się kolumna Kolumba, a naprzeciwko niej port. Co ciekawe, można wejść do środka kolumny i wjechać windą na górę. Tam, z wysokości 52 metrów turyści mają niepowtarzalną okazję do podziwiania całej panoramy miasta. Piękne podsumowanie naszej wyprawy.

Stylizacja klasyczna i dość elegancka. Wybrałam czarny t-shirt z ciekawym, półprzeźroczystym panelem. Zestawiłam go z woskowanymi jeansami oraz białą marynarką. Sandały kupiłam już na miejscu. Takie pamiątki z podróży lubię  najbardziej.

Mam nadzieję, że podobał Wam się mój, mini, przewodnik po stolicy Katalonii.



Photos by Daniel Kulinski

T-SHIRT: PRIMARK
BLAZER / Marynarka, JEANS: H&M
BAG / Torebka: 'CHANEL'
SUNGLASSES / Okulary: SOLANO
SANDALS / Sandały: HL by La Halle

No comments:

Post a Comment